Науково -методична діяльність викладача етики

Тема над якою працюю:

 «Формування психологічних умов етично -  морального розвитку учнів».

Вивчення етики є доцільним та актуальним на сьогоднішньому етапі розвитку суспільства. Саме у підлітків формуються ціннісні орієнтації, закріплюються риси характеру, відбуваються зміни в морально-етичних поглядах підлітків.
У підлітків відбувається формування стійкого статусу в системі ділових та особистих стосунків в групі. Найчастіше закріплюється негативний статус.
Змінюється і характер самооцінки, яка менше залежить від результатів навчання, а більше від характеру міжособистісних стосунків. Загострюється критичне ставлення до себе, становлення свого «Я», що викликає позитивну потребу з боку дорослих.
Приємно відмітити, що навчальною програмою заплановано та вивчаємо теми безконфліктного спілкування, врахування знань про характер, темперамент людей, застосування вербальних та невербальних засобів спілкування, про роль самооцінки в ділових стосунках, вивчаємо правила ведення ділових зустрічей та телефонного спілкування. Обов’язкове правило на моїх уроках – діалог з учнями при вивченні будь-якої теми.
На уроках:
 формую вміння висловлювати своє судження про роль моралі й етикету в житті людини та суспільства,
 наводжу приклади етичних норм поведінки в колі сім’ї, навчальної групи, училища, при зустрічі зі знайомими та незнайомими людьми,
розвиваю потреби гуманістичної спрямованості, потребу в самовдосконаленні,
виховую ставлення до власного життя та до життя інших людей як до найвищої цінності у світі,
вчу висловлювати своє судження про роль і значущість моральних цінностей у житті людини,
розвиваю почуття відповідальності за свій вибір та наслідки вчинків,
виховую самостійність, волю,
виховую справедливе ставлення до оточуючих,
виявляю прояви нетерпимості й пропоную шляхи її подолання, вчу оцінювати власну поведінку з позиції толерантності,
розвиваю навички терпимого ставлення до інших людей, націй, культур,
виховую почуття гуманізму, патріотизму,
виховую почуття відповідальності, характеризуємо права та обов’язки учнів,
навчаю учнів висловлювати своє судження про зв’язок моралі та законів,
виховую активну громадянську позицію.

Немає коментарів:

Дописати коментар